10 Ocak 2017 Salı

BONCUKLU ÖRGÜ ŞAL



Bugün farklı bir örgü modelini blogumda yayınlamaktayım.

Örgünüzü örme aşamasında boncukları yününüze geçirerek

örme işlemini sağlıyorsunuz :)

Boncuklarınızın yünden geçebilecek genişlikte olmasına özen göstermelisiniz.




Yapım aşamasını instagram sayfamda da yukarıdaki resim ile paylaşmıştım

Kahverengini sevdiğim için yünü ve boncukları bu tonlarda seçtim.




Boncuklu şalımın bitmiş hali resimlerdeki gibi :)

İki yanına da püskül ilave ederek şalımı tamamladım.





Şuan en son ördüğüm şal ile yazımı sonlandırıyorum :)

Huzurlu günler dilerim...


7 yorum:

  1. çok güzel bir fikir olmuş.. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim derya Baykal ın proğramında gördüğümde hoşuma gitti hemen denedim sevgiler....:)))

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler beğenmeniz çok hoş sevgiler...:)))

      Sil
  3. Bayıldımm bayıldım eğer örgü yapabilirsem bu modelden yapmayı isterim... harikasın canım ören ellerine maşallah.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil