10 Haziran 2013 Pazartesi

SİYAH - BEYAZ PEÇETELİK



Siyah beyaz oklavalı peçeteliğim...




10 yorum:

  1. Cici cici çok cici.. İnanın çok profesyonelce.. Ben peçete dekupaj tekniğini birkaç kez denedim öyle başarısızım ki..:))
    Severek bloğunuzu ve yaptıklarınızı takipteyim..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. sizin çalışmalarınızda çok başarılı düzenli takip ediyorum .

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. çok teşekkürler. beğendiğinize sevindim.

      Sil
  3. gerçekten usta ellerden çıkmış..çok beğendim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Bende blogunuzu çok beğenerek sürekli takip ediyorum...

      Sil
  4. işte bu çok hoşş olmuşş.:)
    sanırım sonunda bende bulaşacağım bu güzel işe.
    emeklerinize sağlıkk...
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.Bloguma hoş geldiniz. bende sizi begeni ile izliyorum bendende sevgiler:)

      Sil