27 Şubat 2013 Çarşamba

AHŞAP GAZETELİK

 
***
Severek kullandığım gazeteliğim
***

 
***


8 yorum:

  1. Annemde ahşap boyama kursuna gitmişti.Çok zevkliydi :)Blogunu takibe aldım canım.Bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Yaptığınız ahşap boyamaları çok beğendim.elinize sağlık.sizi izliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çook cici gözüküyor,ellerinize sağlık.
    Güle güle kullanın.
    İyi akşamlar:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim beğendiğinize çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık,çok güzeller.

    YanıtlaSil
  6. Harika işler bunlar çok beğendim ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık, gerçekten çok güzeller..

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim birincisin, tatesal, ebru aşkı.. :)

    YanıtlaSil